måndag 15 mars 2010

En vanlig måndag

Ännu en vecka har fått sin början och jag gör återigen inte det jag borde göra, borde plugga lite men tyvärr måste jag återhämta mig efter en nära-döden upplevelse. Jag har läst någonstans att man kan dö av uttråkning och jag kan nog påstå att föreläsningar om logisk regressionsfunktion är rent av livsfarliga. Var riktigt nära på att somna ett par gånger men slutade med att jag kluddade sönder blocket och tänkte på annat för att hålla ögonen öppna.

Så vad händer i veckan då? Jo blir till att plugga järnet för snart är det tenta igen, inte kul.. Hatar verkligen tentor, ogillar prov i allmänhet då allt ska vara så formellt och viktigt men det är väl något man måste ta sig igenom iaf.



Nu back to The practice of business statistics...




xoxo

1 kommentar:

  1. Vi ska inte bo ihop. han far en egen lägenhet men först far han bo i en familj bara för att han inte kan ett ord tyska :O

    SvaraRadera