onsdag 3 mars 2010

Besvikelse

Färdigtränad men inte allt för glad. Dom har bytt till ett nytt bodybalanceprogram, det var inte alls kul och jag blev jättebesviken för jag hade verkligen sett fram emot att få köra det gamla :( Efter träningen blev det lite bubbelpool, sjukt skönt att sitta inne i en varm bubbelpool och kunna titta ut på snöstormen utanför fönstrena. Kan säga att det dock inte var fullt lika skönt när vi skulle ut i snön för att vandra hem efteråt. Nu har jag iaf hunnit med både dagen träning och lite lunch, nu blir det att plugga lite se lite sex and the city och om en stund måste jag tyvärr tvätta.

xoxo

1 kommentar:

  1. åh, bergis jag som nästan gett upp hoppet om din blogg. Men du är tillbaka, det glädjer mig :D Jag gillar lliksom att smygtitta på ditt liv, nu när jag själv måste vara så långt ifrån det :(

    stackars er med snöstorm förresten. Här är det varmt och vårigt :')

    SvaraRadera